7 ноември 2011 г.

Списъци-мисъци

Напоследък си правя списъци за всичко - от нормални неща като списъци за покупки, до съвсем ненормални като това да си записвам да не забравя да си изпиля счупения нокът. Изводът е, че или остарявам или мозъкът ми е зает само с простотии... Като например в момента докато си стоя и си подпирам главата тежко тежко, опитвайки се да не проспя лекциите по "Сеизмична оценка и усилване на сградии ииии... бла бла нещо-си-такова". Как да не заспя, като самото име на предмета звучи гига скучно. В главата ми се въртят две песни, които не слизат от плейъра ми тия дни - и двете смесица между реге и още нещо. Явно съм в реге периода си.
Нищо не виждам, от това, което се проектира на бялата дъска - нищо необичайно за мен и хипер кьоравите ми очи, проблема е, че вече и не дочувам съвсем (както казва Денис от АХАТ - "Говори ми силно, стар рокаджия съм по дяволите"). Не знам проблемът в силната музика, която слушам ли е, или в това че хората говорят все по-тихо, все едно пестят сили за някакво по-значимо действие. Най-интересното събитие в стаята е предизвикано от един колега, който се мъчи да гледа нещо през два чифта очила. Най-страшното е, че май му се получава. Милия. Явно всички сме прогресиращо кьорави.
През почивката в паузата между две прозявания питам колегите (ей така да раздвижа обстановката) какво биха направили, ако знаеха със сигурност, че през 2012 ще е краят на света. Шок и ужасТ. Все едно ги питам кой е 10-тият президент на САЩ (между другото е някакъв Джон Тейлър, току що проверих за всеки случай). Ебаси скучните хора, отказвам се. Винаги оставам неразбрана. Затова пък аз се замислих горещо в оставащите минути от обясненията за стоманобетонови кожуси на колони. И ето какъв списък си направих:
1. Първата ми работа е да напусна ВИАС - моето най-голямо разочарование и най-голям консуматор на свободно време, и да си се върна в Търново.
2. Ще си направя екскурзията, за която цял живот мечтая - до Бора Бора или в краен случай до Куба, където ще се оженя за абсолютно random guy ей така за спорта - да се видя в бяла рокля, боса ... просто за да ми се случи нещо романтично в тоя тъп живот!
3. Тъй като ще е настанал хаос по магазините - кражби, разпродажби, а-у, силно се надявам да успея да се снабдя със страхотни мебели, с които да обзаведа каквото и да е (дори и кашон), за да може дори и за пет минути най-накрая да се изпълни мечтата ми да бъда архитект. Само за пет минути!
4. Това е глупаво, но няма как - ще се изруся. Just to feel по-добре. Винаги съм го искала... :)
И стигнах дотук... Всички наскачаха и засъбираха нещата си, което е сигурен сигнал, че най-накрая е време да си ходим. Нааайс! И все пак нещо не съм доволна от списъка ми. Звучи ми по-повърхностен отколкото ми се искаше... А вие какво бихте направили, ако знаехте, че идва краят на света?

Няма коментари:

Публикуване на коментар