3 април 2011 г.

Солено

От няколко дни си мисля как искам това лято да обиколя някои от не толкова шумните и известни места по Северното Черноморие. Нещо като морска екскурзия - отсядаш в единия от градовете, а през деня посещаваш останалите. И по цял ден къпане, разходки, снимки, бири-мири, заоблени от солената вода камъни, подрънкващи мидички... а не разни руски и други позагорели, тлъсти турстки да те блъскат по твоя си тротоар в твоята си държава. Искам да видя Иракли, Карадере, Дуранкулак, страхотния плаж на Болата, крепостта на Калиакра и дворецът в Балчик, фарът в Шабла и дори Варвара. И ако само можех да взема със себе си един Olympus XZ-1, щеше да е просто Perfect!
Ето някоя снимка да запаля и вас:



Снимки: moreto.net

 ATB - ATB - Ecstasy (orginal Airplay .mp3
Found at bee mp3 search engine

2 коментара:

  1. Тази последната снимка малко ми напомня на плаването ни с лодка по Камчия, някъде през далечната 1994-та. Ти беше много малка тогава, едва ли си спомняш много.

    Явно сме закърмени със северното черноморие, защото и на мен на юг ми прилича много на селски пазар. Като изключим пренаселените Созопол и Несебър, май нищо друго не си заслужава. Ще е яко да можем да направим една такава почивка това лято, като тази, дето я описваш, ако имаме пари или отпуска. Само че аз по-скоро си го представям като пътуване от място на място. И две седмици море. Еха! :) Роклята, джапанките, накъдрената от солената вода коса и загорялото лице срещу бриза...

    ОтговорИзтриване
  2. Всъщност тази снимка е точно от Камчия, и да - не си спомням много, помня само, че беше невероятно красиво и имаше много костенурки. А като говорех за тази обиколка по Черноморието имах предвид да е точно с вас с Боби :) Ако не му дадат отпуска, винаги може да каже, че са го отвлекли :) А за пътуването от място на място - и аз си го мислех така, но нали ме знаеш колко съм претенциозна към интериорите на стаите :D

    ОтговорИзтриване