12 април 2011 г.

Този, който е казал, че мълчанието е злато, сигурно е бил най-самотния човек на света!


Водя безсловесна война на два фронта. Трудна е... Губя я... И на двата фронта...
Явно в днешно време хората така се справят с проблемите си. Не знаех... Аз не мога...
Не искам да загубя. Не е честно... Не отново...
Искам мир и толкоз! По възможност веднага... Толкова ли е трудно...
Аз ли съм единствения човек, който все още решава проблемите си с хората чрез говорене?
Не мога, съсипана съм, не искам да мълча!!!

P.S. И на двата фронта...

3 коментара:

  1. Аз познавам още един човек, който (уж) решаваше проблемите си чрез говорене... Всъщност нито един проблем не си реши така ;)

    ОтговорИзтриване
  2. Май само жените мислим, че трябва да се говори и обсъжда..

    ОтговорИзтриване
  3. Май наистина така ще дойде :)

    ОтговорИзтриване