20 юни 2010 г.

Прогноза

Преди няколко дена случайно попаднах на този филм. И ако беше година по-рано със сигурност нямаше да го гледам. Но "Мисия Лондон" някак ми вдъхна куражът, че все пак може да има и хубави български филми. И така се престраших да го дръпна. Пък и всеки, който ме познава, знае че съм луда на тема сърфове, скейтборди и всякакви там, стига да не ги карам аз :)(лъжа, всъщност много ми се кара, ама няма..)
Филмът е с някои от най-силните (поне според мен) български актьори - Асен Блатечки, Део, Юлиан Вергов и още знайни и незнайни герои, а и историята беше доста обещаваща. Но пак се намеси българския патент за филми. Не знам кой е решил, че е много гот като цяло нацията ни да се докарва умствено недоразвита във всички филми и не му ли прави впечатление на никого, че в чуждите филми има адски много музика, която при нашите отъсъства?! Имаме толкова много добри рок групи, чиято музика би паснала идеално за тоя фил, а те през цялото време използваха I Stand Alone на Godsmack, която седеше леко неадекватно.
Изобщо като гледам български филми напоследък се замислям, абе тия хора в НАТФИЗ спят ли, какво правят?! Та аз мога да режисирам по-добре филм от тях! И да им ... имам актьорското майсторство, рецитират като петокласници, изкарани на черната дъска.

Иначе историята беше донякъде добре замислена - група приятели от различни балкански държави - България, Сърбия, Македония, се събират в Турция за да закрият сезона на уиндсърфинга. Но за жалост вятърът изведнъж спира и те нямат какво друго да правят в тази пустош освен да се дразнят на тема коя е най-великата държава на Балканите. Което всъщност се оказва най-интересното от целия филм. Има и някаква псевдолюбовна история, която не я разбрах точно, но в български филми никога не е имало добри любовни истории.
Искам само да кажа, че като цяло филмът имаше голям потенциал - добри актьори, добра история (донякъде), хубаво място за снимки, весел екип... Дори не мога да разбера как с толкова много добър материал, така можеш да окепазиш един филм...

Няма коментари:

Публикуване на коментар