28 юни 2010 г.

6 страхотни идеи за кът за четене

Като бях малка със сестра ми (или главно сестра ми) обичахме да се крием в някой ъгъл из огромните стаи на село, и да четем книги по цял ден, без никой да ни открие. Има нещо магическо в миризмата на страниците, в историите, в които сякаш участваш самия ти, и в начина по който само книгата може да те погълне изцяло. Ето и едни от най-добрте според мен етажерки за книги, или по-скоро местенца за четене:

1. Под стълбите:



2. Кът за четене:



3. А защо не до камината:



4. Или направо върху етажерката:



5. Книги в масата - вървят с кафе :)



6. Или скрити в стълбите:

2 коментара:

  1. Номер 5 би ми влязъл в употреба, при това доста удачно, но иначе се колебая между 2 и 6 като най-притегателни :)

    ОтговорИзтриване
  2. На мен 4 ми е фаворит, е и 2! :)

    ОтговорИзтриване