7 юни 2010 г.

Дневниците на един ВИАС-аджия

Жега е. Пенка умря. Сега я разбирам тая Пенка. И тя е била от ВИАС...
И на мен ми минава през ума, Пенке, ама няма, ние с дядо ти продължаваме (както беше онзи славен виц за ВИАС-аджийницата).

7.06.2010
...5 ден откак не съм спала повече от 3 часа

Заверки са! Всички сме откачили, някои повече. И аз откачам - на моменти си повтарям числа на ум. (засрамва се). Ей така за разнообразие...
Не помня кога за последно се прибрах в стаята и седнах да гледам филм например. Не помня даже кой филм гледах последно (ако не броим "Сексът и градът 2" на кино, ама то беше Божия намеса :) ).
Или кога за последно имах време да си изпера дрехите, то добре че валеше, че да ме онеправдае.
Не помня кога за последно имах време да си лакирам кадърно ноктите на краката ... (помня ама няма да казвам, че се засрамих). Или да се вкарам в някакъв приличен вид, че да не стресирам хората по улицата...
Вече ми се повдига то това мюсли сутрин, няма по-безвкусна храна, пък като гледам не съм много заслябнала от него. Всъщност не знам напълняла ли съм или съм отслабнала, но не си харесвам тялото. Мисля, че е заради очертанията на стола останали по него.
И на Джеймс (лаптопа ми) му писна от мен. Усещам го, вече ме гледа с едно такова отегчение, все едно аха аха и ще ми продума : "Пак ли ще чертаеш, беее?". Мисля да си изтрия SAP-а през лятото, да почине детето.
Не помня, кога за последно, когато ми се обади някой да ме пита какво правя отговорих нещо различно от "Чертая". Даже вече на "Как си?" отговарям с "Чертая", да знаят хората.
А най-лошото е, че сесия се задава! Къде сили бре младежи! Нормалните хора заверяват по нормален начин, а не като спят в коридора пред кабинетите. Ние поне можем да се похвалим, че сме били на къмпинг, ама без палатка. Барем поне храна да имаше...

Тежко е. Чувам, че имало хора, дето си изкрвали студентските години по дискотеките! Съществуват ли наистина?!?! Или това е евтин трик да мотивират децата да продължат да се мъчат след 12 клас. Искам да се запозная с тези хора, ако съществуват!

Айде аз отивам да ударя един студен таратор, че чертане ме чака! И междувременно да убия един-двама архитекти...
P.S. Много е трудно в днешно време човек да си намери хубава дрешка за блога. Срам!

1 коментар:

  1. Хах, тъкмо закусквам с мюсли, това е е*аси гадната храна, мен, на нищо не блъска.
    Това за "Как си?" - "Чертая" ми хареса особено, опитвам се да се сетя дали и на мен си го казвала :)

    ОтговорИзтриване