3 юни 2009 г.

Голямото разбиване!

Нарочно чак сега пиша този пост, за да може да ми се утаят нещата и да пиша по-смислени изречения от :"Аааааааа, много яко беше" и "Беше ебаси разбиването" и тем подобни идиотски изказвания.
Наистина беше як концерт! Първият ми концерт в зала, първото ми истинско метълско меле, първият ми ритник в главата :).
Голямата излагация беше, че не знаех нищо за този концерт - нито подгряваща група, нито афтърпартито къде ще е... и много изгубих от това, но за това пък беше страхотно.
Подгряващи бяха Fyeld, които буквално ни издухаха главите и стояхме малко като гръмнати, защото никой не очакваше толкова тежка група на концерта на Guano. Вярно, че повечето хора бяха там просто от носталгични чувства към старите времена, когато са слушали по-лека музика, но наистина избора ни изненада. Ама много се посмяхме поне. Странното на Fyeld е, че почти всеки, с изключение на барабаниста, се изявява като вокалист на групата. Големи откачалки!
Лошо стана, когато започна същинския концерт и стотици откачени и раздивели се метъли се хвърлиха напред върху нас и за малко да ни смачкат. Именно тогава дойде и ритникът в главата, на който аз много се смях, докато Данчо отчаяно ме оглеждаше за кръв с най-притеснената физиономия, виждана някога.
Между другото Данчо ми спаси живота няколкократно, благодарение на вродения си братски инстинкт, за което съм му ужасно задължена!
Ама беше весело! Особено, когато Сандра каза, че има прекалено много облечени мъже в залата и призова всички да си хвърлят тениските на сцената. Е тогава наистина беше много весело :)))). Нищо че всички бяхме потни и мокрии, и не беше най-хигиеничното нещо на света, но... Беше весело!!!
Най-гадното беше, че сме изтървали афтърпартито в Строежа, където са били после Guano и всички са пяли и са се снимали с тях, но... карай и без това сигурно нямаше да можем да се наврем вътре.
И така де, голям концерт наистина, малко кратък беше, ама другият път повече. Сега се целим на Foreigner - хем са по-евтини, хем по-малко ще ни бият! :Р

2 коментара:

  1. Абе да ти кажа, не знам как точно си размишлявала над нещата в последните дни след концерта, ама аз като ти се обадих още сутринта, хич не звучеше толкова ентузиазирана и доволна.

    ОтговорИзтриване
  2. Все забравям да ти кажа :)
    http://n3mo.eu/blog/2009/06/02/guano-apes-sofia-30052009/ ей тоя приятел от блогрола също е описал преживяването си от концерта :)

    ОтговорИзтриване