18 юни 2009 г.

Кой казвате беше силния пол?

Вчера на връщане от любимия ВИАС видях един плакат на Каменица и тяхната прочута кампания "Да спасим мъжа". Между другото един колега ми каза, че според него само жени пият Каменица, но... както и да е.
Плакатът представляваше редица от неща под надслов "Аз ще..." под формата на бутилка бира. Лошото беше, че като се зачетох в нещата, много от тях отговаряха с пълна сила и за мен. Неща от сорта на: "Аз ще поправям всичко сам" - та аз слагах изолация форгатсейк!, "Ще скоча с дрехите в басейна" - е не точно но вчера си отмъстих брутално на колегите, които ме поляха с бира, като ги окъпах публично с минерална вода и веднага бях обявена за "Ама тая наистина не е наред с главата", "Ще вечерям чупс", "Ще крещя в кръчмата", "Ще гледам мача", "Ще си разхвърлям дрехите"??? Къде подяволите видяха нещо мъжко в това?! Какво му е мъжественото? Това ли е най-важното - да разказваш мръсни вицове, да плюеш и да псуваш, докато гледаш мач? Това и аз го мога, ако беше кой знае какво геройство, досега всички да сме обявени за новите революционери. Браво, мислете си, че сте големите мъжкари с бира в ръка, а когато стане въпрос за това да свалите едно момиче ви се разтреперват краката като на девица. Нали сте големите мъже, а колко пъти ми се е налагало аз сама да си прося свалките защото на вас не ви стиска? Все ви е страх дали ще е както трябва, дали няма да се изложите, дали няма да ви помислят за женчовци, геьове, импотентни... Страх, страх, страх! Това е силният пол? Че аз тогава съм доста сносен мъж, по вашите критерии, даже тялото ми е доста по-мъжествено от полованата хора, които познавам.
Вярвайте си в тия глупости, ако това ви помага - истината е, че истинския мъж е мъртъв отдавна. Ако това не са празни приказки и всъщност никога не го е имало!

5 коментара:

  1. Здрасти
    За рекламата на каменица , предполагам целта им не е да дефинират какво е "истински мъж" ами да повишат познаваемоста па продукта на пазара , а именно имиджова реклама. Според мен това е една успешна рекламна кампания защото това не е първия блог в който виждам да се говори за тази реклама.

    Като каза за истински мъж , и че е умрял отдавна , та какви са му били качествата на това изчезнало отдавна същество :)

    ОтговорИзтриване
  2. Face the fact - и мъжете и жените не стават!

    ОтговорИзтриване
  3. За какво нестават :)

    http://vbox7.com/play:99aab1a0

    ОтговорИзтриване
  4. Силни и слаби полове няма, Крис, има само силни и слаби хора. Все ще срещнеш някой силен мъж, ама няма да е силен през цялото време, не си прави илюзии, всичко е до компромиси.

    ОтговорИзтриване
  5. Carrer, никой не е казал, че искам да е силен през цялото време, просто да не ме карара да се чувствам като майка му през повечето време. :(

    ОтговорИзтриване