28 май 2009 г.

Вяра, надежда, любов...пффффф

Чак сега разбрах - урочасана съм! Всеки, който ме е целувал, се събира с човека, когото най-много му подхожда веднага след това! Като в онзи тъпия филм с Джесика Алба... Чак Ивка вчера ме целуна (по устата, бляяях) - дотолкова вярва в тази тъпотия. Ама то дори и аз взех да вярвам наистина, просто прекалено много съвпадения взеха да стават.
Знам, че никой няма да ме чака вечно да изляза от абстиненцията си - не го и искам, но поне да изчака малко време преди да се изфука с новата си страхотна връзка право в лицето ми. Сякаш не страдах достатъчно. Как така стана, че уж никой от тях не искаше да ме нарани - напротив да ме направи щастлива отново, а накрая действат по един и същи начин. Давайте - аз съм от камък - нещастна, зловеща, скърбяща (по какво и самата аз не знам). Аман от мъже-идиоти...

3 коментара:

  1. Че то това си е дабра, пари могат да се изкарат! Само ще трябва да си миеш по-честичко устата след края на работния ден :D

    Не си вкарвай такива истории в главата (не че и аз не обичам да се самосъжалявам така де в подобни ситуации). Я си представи, че още в гимназията беше срещнала единствения, подходящия, незаменимия, Той с главно Т... че вие щяхте да умрете от скука двамата, докато станете на по 70.

    ОтговорИзтриване
  2. Ммм той явно умря от скука и преди 70-те. Права си, ама бизнеса ми взе да ръзцафтява! :) Вече се говори за мен във ВИАС. Май ще сменям професията. :)))

    ОтговорИзтриване
  3. ratm18:
    От Велико Търново ли си?
    Да знам, ако минавам от там да се отбия, че последно време съм я закъсал.

    ОтговорИзтриване