28 март 2009 г.

Guano Apes, baby!

Не сериозно, още не мога да повярвам! Guano Apes в България? Ама те нали се бяха разпаднали? Не, някой горе наистина ме обича и ако в момента чете това, да знае че и аз го обичам! :)
В началото на миналата година казах, че искам да дойдат Металика и те дойдоха, след 9 години, точно през тази година, в която аз исках!!! В началото на тази година си мислех, че след като вече бях на Металика, единствените, които искам да чуя са Guano Apes, но няма как да дойдат, защото се разпаднаха още през 2007, и Сандра Назик започна тъпа и скучна поп солова кариера. И изведнъж попадам на новината, че наистина са се събрали и ще правят концерт в София на 30 май в зала Универсиада!!! Лелееееее. Ще бъде велико!
Остават само Апокалиптика, но тях ще си ги пожелая за догодина... :)

2 коментара:

  1. И Лимп Бизкит щели да идват сега през април. Не че са ти били някога любими де, ама аз да отбележа :)

    ОтговорИзтриване
  2. Дааа знам знам, ама за тях едва ли ще останат пари... :(

    ОтговорИзтриване