9 март 2009 г.

И като се зареди едно пиене..

Ей не се спряхме, като по детските книжки - три дни яли, пили и се веселили... само че без яденето :Р. За пръв път да празнувам 8-ми март, че и Тодоров ден! За пръв път някое момче да ми подари цвете на 8-ми март, че даже и две момчета!
Всичко започна с купона за именния ден на една колежка, на който бях поканена. На същия ден бях и на рожден ден на друга колежка в същия блок, та беше едно голямо търчане нагоре и надолу по етажите. Но беше лудница!!! Така не се бях забавлявала отдавна... Освен това за пръв път прекарах толкова много време с Белс или както каза тя, за този ден се видяхме повече, отколкото за всички други сборно досега.
На 8-ми сутринта един колега цъфна на вратата с четири рози за всяка една от стаята (червената беше за мен :Р). Беше много неочаквано и ужасно мило от негова страна, да се неначуди човек, как още им такива хора и къде се крият те. Та той си спечели покана за нашето напиване в домашна обстановка, което бяхме планирали отдавна със съквартирантките. А те точно тези наши напивания са най-незабравими. Особено пък това - вино, мезета, танци - пет жени и един мъж (не му беше лесно), ама да не ни беше подарявал розите :Р.
Понякога дори в Студентски град е хубаво... Особено хубаво ти става, когато връщайки се късно от купон - рошава, с размазан грим, чуваш отминаващите непознати момчета да ти казват : "Честит празник!"

4 коментара:

  1. Много добре звучи. Пожелавам ти много червени рози с младеж към тях!

    ОтговорИзтриване
  2. Ееее дай Боже всеки му! Ама може и без младежа, че то от младежи само ме боли главата напоследък...

    ОтговорИзтриване
  3. Не му обръщайте внимание, той на всички вика, че са алкохолици :) Така реагира и на моето откритие за домашно направен Бейлис!

    ОтговорИзтриване