27 март 2009 г.

Аз иначе съм си добре с главата...

... но понякога си мисля, че съм в състояние да убивам... Да избивам хора, които всекидневно ме тормозят с глупостите и баналностите си, възползват се от мен, хора, които не дават и пет пари за мен. Понякога просто искам да имам автомат. Без лиготии, без глупости, без терор.
Понякога си мисля, че това от което има нужда тази държава е военен диктат - единствено по този начин можем да се оттървем от глупавите, мързеливите и разлигавените хора... Писна ми!

1 коментар:

  1. Но задай си и въпроса - ако имаше автомат, щеше ли да го употребиш? :-)

    Да? Сигурна ли си?

    Сега си го задай пак - същия въпрос... ;-)

    Май не си чак толкова сигурна?

    Искаш ли да Бъдеш или не?


    П.П. Коментарът ми в никакъв случай не е офанзивен; просто лично аз съм се чувствал по подобен начин и съм имал подобни адски желания...

    ОтговорИзтриване