12 януари 2011 г.

Любов като на филм

Много ми харесва как представят любовта във филмите. Винаги всичко става много бързо - за седмица-две, от пръв поглед, винаги е истинско. А хората са като извадени от нечии фантазии.
Момичето е русо, красиво, добро, невинно, съвършено.
Мъжът е не по-малко красив, здравеняк, едновременно супер отговорен (даже на моменти повече отколкото трябва), силен, смел, забележете и умен!, на всичкото отгоре способен да напише не само едно дълго писмо, а десетки такива.
И любовта им винаги е чиста и искрена...
Не, честно, къде сте виждали такива хора? А такава любов?
Най-отговорно заявявам, че ако Channing Tatum каже и две смислени думи, без сценарий, ще си изям бретона!

4 коментара:

  1. Не във всички филми е така. Само в сладникавите :)

    Моята версия е, че книгите на Никълъс Спаркс са хартиения еквивалент на junk food. Слага един войник, понеже на американците сега това им е болна тема, слага мотива за невъзможната любов (който в интерес на истината не е много нов, понеже и в "Тетрадката" също го беше използвал), слага малко драма със смърт, жертви, ала-бала и всички започват да въздишат. Супер изкуствено според мен. Вземи една Джейн Остин, която преди 200 години е написала любовна история, звучаща сто пъти по-актуално и близко до читателя, и можеш да си направиш сметката.

    Стилът му е отвратително слаб, книгата я захвърлих до половината и гледах филма с надеждата, че той ще е по-лесно смилаем, но уви. Сандра Браун ряпа да яде :)

    ОтговорИзтриване
  2. Ама аз дори не говоря за филма, понеже не съм го гледала. Така като гледам трейлъра, май и ще пропусна да го гледам. Говоря само за любовната история - между другото това са двамата ми любими актьори - любими не за друго, а защото изглеждат добре :Р Махни всичко останало, захаросана е до немай къде...

    ОтговорИзтриване
  3. Ам тя любовната им история (която между другото така и не се състоя) беше целия филм :D

    ОтговорИзтриване
  4. Баси, дююд, малко ме е срам да си го призная, но всъщност като го изгледах тоя филм, адски много ми хареса. Но както знаеш аз съм си супер впечатлителна, така че не се брои.

    ОтговорИзтриване