16 декември 2010 г.

Празници-мразници


















Снимка: PishkoLensi

Снегът навън, макар и не толкова пухкав колкото на снимката, а по-скоро изкристализирал от студ, както и този, в блога на Carrer ме накараха да се замисля какво прекрасно време е за:
1. чаша горещ шоколад (бял/кафяв по избор) до радиатора и някоя интересна книга.
2. изкачване на ски писти със сноуборд на гърба с тайфа откачалки.
3. излежаване в скута на някого, гледайки някой сполучлив коледен филм.
4. правене на снежни човеци и други снежни скулптори естествено не без мега дебели ръкавици.
5. печене на сладки (по възможност от някой друг)и игра на Скрабъл.
Баси Коледно ми е! Просто трябва да дават целия декември почивен, иначе изобщо не е човешко :(

3 коментара:

  1. Това са ми любими неща... но може би никога няма да се случат на мен.Коледните дни са прекрасни .

    ОтговорИзтриване
  2. Точно по темата, снощи се бях сетила как като малки на село непрекъснато играехме в снега. Уж карахме ски и теб те теглиха с колелото :) И аз как не смеех да се засиля, понеже мразя да нямам сцепление. И после като се приберяхме горе в къщата и ни слагаха да си топлим краката във фурната на печката на дърва. Помниш ли? :)

    Като деца всички обичаме зимата, а после нещо става, обездвижваме се може би и започваме да виждаме само лошото в нея. Или пък точно защото трябва да ходим някъде, затова не ни харесва.

    ОтговорИзтриване
  3. Ааа това се казва вълшебно детство. Когато някой ми спомене Коледа, винаги се сещам за това. Макар че и сега не бих отказала да карам ски (по-скоро вече сноуборд)стига да имаше кога и с кого :(

    ОтговорИзтриване