12 август 2010 г.

Невероятна архитектура от Сингапур

Архитектите и изобщо умовете от ONG&ONG ми взеха акъла още при вида на първата преустроена от тях къща. Дълго време се ядосвах, че не съм си тагнала техният сайт и доста време ми отне отново да го намеря, но търсенето си струваше.
По принцип не крия симпатиите си към местните архитектурни стилове, но ужасно много държа и на иновациите, затова много се зарадвах на уникалната смесица и на двете в проектите им.
Тук реших да покажа не най-известният им проект, а една много очарователна къща, на която, ако имах шанс, единствено бих променила цвета на фасадата :), но и така стои доста добре.





Характерното за тази къща, както и за някои други проекти на ONG&ONG, е че дворът може да е едновременно отделен и приобщен към вътрешното пространство. Тайната е в басейна, който може да бъде частично или цялостно покрит с капак, чрез специален механизъм. Така той може да извършва функцията и на голяма свободна площадка за трапезария, за посрещане на гости или други.

































Когато плъзгащите се врати са отворени и басейнът е напълно покрит се образува страхотно продължение на дневната, а отворен - басейнът е приятно изолиран и скрит от хорските погледи.
Единственото, което не ми хареса е обзавеждането, но къщата е предназначена за даване под наем, така че този недостатък може да й се прости, и все пак мисля, че банята си заслужава да се види.



Източник:ONG&ONG Pte Ltd; http://www.ong-ong.com

2 коментара:

  1. Някой снимал лятната ми вила? :p Къде е тази "къщурка"? Защото, ако не е до море, ще си е направо разхищение на мат`риала.

    ОтговорИзтриване
  2. Амииии не е е (blush)доколкото ми е известно де, сингапурския ми е малко слаб :) Ама с такава къща колко му е да си построим едно море, ебаси!

    ОтговорИзтриване