11 януари 2009 г.

Шест неща, които ме правят щастлива

Аааа Carrera-та никога не губи вяра в мен, дори и когато не съм писала от половин година!
Между другото много обичам подобни блогърски игри, защото човек рядко се замисля за подобни неща, какво остава да ги докара до 6. Обикновено всичко се изчерпва до леглото и чашката (или в обратен ред).
1. Почти се повтаря с това на Carrera - моментът, когато се изтегна на слънце, след като съм плувала дълго време и усещам как капките вода ми хипят по кожата. Безценно! А соления мирис на кожата вечер когато излезеш по крайбрежните барчета... ехххх
2. Сцената, китарите, барабаните, светлините, атмосферата на концертите въобще (говоря за рок концерти не за Планета-Пайнер естествено). Нямам друг такъв момент в живота, като този, когато чух първия китарен риф на концерта на Металика. Сякаш всичко друго изчезва.. адреналина се покачва неимоверно!
3. Когато след дълго 3-часово пътуване видя как светлините на Търново се показват иззад хълма. Този град наистина е ужасно красив.
4. Последното нещо, за което се сещам е рисуването или приложните му там изкуства, изобщо онези неща с който се занимавам, когато имам вдъхновение и свободно време. Особено когато се получи нещо хубаво.
Не знам, защо можах да се сетя само за 4, мисля, че просто другите не са достатъчно добри, за да ги включа в този списък. И понеже вече всички са ме изпреварили, нека всеки, който се сети да погледне блога ми, се почувства поканен да продължи нататък.

1 коментар: