20 май 2008 г.

И моите мечти

Такаааа... и на мен ми стана скучно и реших да последвам примера на Carrera-та. В момента измислям кои точно мечти да запиша, така че не ме съдете строго:
1. Рано или късно да се махна от София - по възможност завършила, по възможност - архитектура. Скромно, нали! Но както и да е, сромността е за тези, които нямат други качества.
2. Да си намеря истинска, сериозна група, с която просто да свирим от време на време, не искам да ставаме известни, продаваме албуми и т.н. Просто репетиции... Толкова ли искам?!
3. Това е малко в същата насока, но - мечтая да се сдобия с истински барабани и да се науча да свиря на тях! Това е една от най-отдавнашните ми мечти, няма човек, който ми е близък и чиято глава да не съм надула с бръщолевене за това. Няма!
4. Да отида на истински рок концерт - което би трябвало да се случи това лято на 25 юли. Metallica, yeah!!! Стискайте палци да не се прецака нещо, че...
5. Също като CarrerS мечтая за хубава къща на морето, на Карибите например, по възможност аз да си я проектирам и декорирам. Друг да ми я смята...
6. Ииииии може би последно - винаги съм искала да прекарам цял месец лятото на мореее, ако не се получи това с къщата. Но не е лошо и двете да се сбъднат, няма да се сърдя! ;)
Това е всичко приятелиииии! Така де, за това се сещам сега, пък и всичките ми мечти, така като гледам,са свързани с едно и също - море и музика, така че няма смисъл да продължавам, предполагам всеки може да се сети за останалите... Тъй като не много хора останаха да ми четат блога (защо ли?! :Р) , а Carrera и Method-X вече минаха, ред е на bori0 да чуем какво мисли по въпроса...

5 коментара:

  1. Всичко добре, ама малко си объркала линка към блога, трябва да е този - http://bori0.method-x.net/

    Чак на 25 юли ли бе?! Не беше ли юни?

    ОтговорИзтриване
  2. Давай смело за барабаните, отдели си пари или на изплащане... вече има много хубави барабани(Sonor, Mapex) на достъпни цени(800-1000лв). И все пак въпрос на желание за какво да си дадеш парите :) Успех!

    ОтговорИзтриване
  3. Ха, мерси за съвета, но все пак 800-1000 лева не са моите разбирания за достъпни. Не и когато си беден студент...

    ОтговорИзтриване
  4. Един комплект "Людвиг" или "Пърл" ще са ти още по-добре! С две каси! Мечтите се сбъдват и не мечтай на дребно!

    ОтговорИзтриване
  5. Хахахах,Joro Pentagram, четеш ми мислите. Винаги съм си мечтала за един сет Пърл, черни, с две каси, и чинелите и фусът да блестят...ехххххх

    ОтговорИзтриване