5 юни 2014 г.

The Cure - Pictures Of You

Винаги ще бъда влюбена в рока от 80-те и 90-те години.Сякаш цялата мъдрост и тъга на човешкото битие се е събрала в музиката на Nirvana, Pearl Jam, Alice in Chaince, The Cure, Radiohead и компания.
И в същото време не мога да намеря пукнат човек на същото мнение. Аз ли съм последният оцелял мохикан, който смята че грънджът никога няма да умре? Не останаха ли фенове на лекия, надрусан и лежерен рок? Къде сте бе хора?

П.С. Направих жалък опит да се регистрирам във форума на werock.bg . Много жалък. В този вид форуми се водят едни и същи пуберски спорове откак бях млада прохождаща рок-девойка. Не е нужно да споменавам че не се регистрирах. Ще си спестя поне тия нерви от обуването с хората там. Напук на тях аз пък харесвам някои песни на Muse, харесвам и The Who, и видиш ли при това съвсем не съм педал, както се твърди за техните фенове. Ама изобщо даже не съм!

П.С.2. А така жадувам да общувам с умни хора, бих си дала и последното шише уиски за това. Умни хора, спасете ме! Пишете ми!

Няма коментари:

Публикуване на коментар