11 май 2011 г.

Ще емигрирам!

Зациклих. От известно време се чувствам адски изморена, от постоянно писане на курсови и повече нямам сили да правя още курсови и все си губя времето в циклене. Но в резултат на това циклене, изоставам с курсовите и следователно нямам никакво време да си почина. Порочен кръг! Издивявам! За пореден път завиждам на хората, които могат да се разхождат съвсем сами, без да им пука от нищо. Точно в момента имам нужда от това, но тъпите ми предразсъдъци ме спъват.
Не съм си представяла, че може да съществува чак толкова сиво ежедневие. Толкова е сиво, че чак трябва да се измисли нова дума за това сиво. Дори нямам какво да кажа... а ми се говори. Изчерпах се да говоря на стените и на хора които все се крият, мълчат и бягат. В днешно време няма един човек с когото да може да се говори за смислени работи. Един човек!
Толкова откачих от скука, че взеха да ми се привиждат хора по улицата - вчера се припознах в един познат три пъти. Пълно хахо...
Започнах да се давя в спомени. Заседнали са ми като буца в гърлото и ме давят всеки път като се сетя колко са хубави. А не трябваше да става така - лято е! Аз обичам лято!
Как може да съм толкова скучна и никога да не съм пушила трева или да съм пробвала кока? Баси, това трябва да се коригира в кратки срокове. Даже Владислав е пушил трева! Толкова ми е скучно, че дори и да си забия молив в слепоочието, няма да ми направи впечатление. Баси, толкова ми е скучно, че трябва да напиша песен за това, колко ми е скучно....

8 коментара:

  1. Сякаш е моето "пушене" някога е било за хвалба. Има по-важни неща в живота.

    В общи линии аз съм в същото положение като изключим, че не се занимавам с курсови работи... Въобще всъщност нищо не върша.

    А от скуката се пробвам от два дена да се измъкна. За сега съм решил да се занимавам с музика, пък да видим.

    Въобще генерално решение на проблема... няма.

    ОтговорИзтриване
  2. Ейй, най-накрая те накарах да пишеш в блога ми, пък било и то по такава умряла тема! Йеййй!!!

    ОтговорИзтриване
  3. Ами като ме споменаваш само за лоши/кофти неща да седя с кръстени ръце ли?

    ОтговорИзтриване
  4. Защо да те споменавам само за лоши неща? Това, дето го написах за теб даже си беше похвално! Ако беше опитал и кокаин сигурно щях да съм влюбена в теб до уши :)

    ОтговорИзтриване
  5. Мда... Как пък всички си падат по хора правещи глупости... Липса на мозъчни клетки или просто изключени мозъци?

    ОтговорИзтриване
  6. Баси тоя блогър ми затри коментарите.. :(((

    ОтговорИзтриване
  7. Аз предлагах нещо преди време, ама кой да ме слуша...

    ОтговорИзтриване
  8. Не се притеснявай.Всеки един от нас е изпадал в подобен момент,когато се чувства зацилил и дори малко глупав от това,което се случва около него.И това ще мине, явно е стадии,който ни прави по силни.Пожелавам ти успех на курсовата работа.Не е лесно да успееш да напишеш качествена и правдободобна работа,която веднага да грабне професорите, на които им е писнало.Това, че сега се случват по неприятни неща е,защото след това ще следват хубави!

    ОтговорИзтриване