6 февруари 2007 г.

Хубав филм ли?! Чушки!

Е не е истина колко се разочаровах от филма Wassup Rockers, а го търсих близо половин година! А най-лошото е, че го смъквах два дена! И за какво?! Уж аржентински, уж новаторски... абсолютна глупост, едва изтърпях 30-тина минути и чак ми прилоша. Абе с две думи голямо разочарование! Наскоро гледах друг филм - "Детройт - градът на рока" по телевизията - че той беше къде къде по-добър, макар и доста дебилски на моменти.

Напоследък така сме се засилили да учим, че чак не ходим на даскало, но то си е нормално за края на първия срок. И всички така са се вманиачили с този бал, че дори малкото нетърпение с което го очаквах, напълно се изпари и сега не искам и да наближава. Защо хората така опорочават всичко хубаво? Трябва непременно да си с рокля за най-малко 400лв., с обувки за още толкова (ако не и повече), и с най-грозния грим и най-наслоена с лак за коса прическа, така че въобще никой да не може да те познае, че си ти?! И тези глупости за кавалерите станаха още един повод, да се почувствам ужасна и непълноценна (не ми стига това, че наближава 14-ти). Всички са се побъркали, наскоро две момичета от класа ми едва не се сбиха, защото се оказа, че на бала ще са с еднакъв цвят рокли (?!)... А за себе си какво да кажа - вече дори не ми пука с какво ще бъда на бала, въобще не ми се ходи...

Напоследък това с хлапето мина на втори план, най-накрая успях да се осъзная, макар и доста късно. Надявам се в близките дни да не се случи нещо, което да опропасти усилията ми, защото не знам дали ще имам сили да му обърна гръб отново. Но за сега се справям доста добре, макар да ми е толкова трудно и да е ужасно болезнено. Просто гледам да не мисля и да не си спомням... така си е най-добре.

И това рисуване, толкова ми писна, че направо се отвратих от него. Вече не мога дори да хвана молив, толкова ми е досадно, а преди толкова обичах да рисувам... В момента единственото нещо, което очаквам с нетърпение е двама приятели най-после да се осъзнаят, че трябва да се съберат и искрено се надявам да стане точно така, а не пак единият от двамата да е наранен... Аз им стискам палци, а те да си правят каквото знаят. И все пак адски се радвам :Р

1 коментар:

  1. Браво бе. Изнасяш строго секретна информация от мен ;)

    Съчувствам ти за филма. Аз ей сега чаках една много готина стара игра 5 4аса и за кво, за оня дето ...

    Гадна работа е всичко да се прецаква, ама се случва. Все пак живота е игра с тъп геймплей, ама с невероятна графика (споко не съм го измислил аз) :D

    Айде пожелавам на теб и на мен успех през вторият срок :)

    ОтговорИзтриване