26 август 2006 г.

Избягах

Тук съм, но ме няма. Вървя като призрак вкъщи, а мислите ми въобще не са тук. Не ми е весело, но и не ми е тъжно, чувствам се сякаш съм в безтегловност. Имам чувството, че и да ме заколят, пак ще ми е безразлично.
Сутрин ставам, защото трябва, закусвам пак по същата причина, но поне не си правя труда да обядвам, цял ден прекарвам в бродене и мисли. Мисля си за плажове, приятели, много много музика и се опитвам да не се сещам за реалността. Разглеждам снимки на палми, пясъци, миди, весели хора на плажа... Няма ме, воъбще не съм тук.
Може и да не мога да отида никъде, може всички да са "свръх" заети и да нямат време за мен, но не ми пука, защото аз не съм тук.
Нормално ли е? Мисля си, че се побърквам, но поне така ми е по-лесно да избутвам дните, да не се сещам за празната поща и приятелите, дето все ги няма. Луда съм, но поне ме няма, поне избягах от тук, макар и по свой начин.
Това лудост ли е?

1 коментар:

  1. "Винаги помни, дете, че няма нищо по-лесно от това да те нападнат лоши мисли - казваше първата й учителка. - Ако предоставиш ума си сам на себе си, той ще те понесе към едно непрестанно нарастващо чувство на неудовлетвореност. А да мислиш за хубави неща, от друга страна, изисква усилие. Именно затова е необходима внимателна тренировка. Свикни да мислиш за нежни ухания, за допира на коприната, за леки капки дъжд по прозореца, за извивките на цветята, за ведрината на изгрева."
    и т.н. ...

    Шогун /том първи/

    ОтговорИзтриване