14 април 2007 г.

What I`ve done

Сега като се замисля, означава че съм излязла права в спора, който се проведе преди мнооооого време (около 2-3 години) за това колко сериозна група са Linkin Park с един вманиачен и закоравял метъл, който смяташе себе си едва ли не за всевишния в метълознанието (ако въобще има такова нещо). Та той ми каза тогава, че само времето ще покаже колко несериозна група са те, като се разпаднат след година-две... и аз му повярвах. Е не тогава на момента, но след около година и нещо си помислих, че те наистина се разпадат и повече няма и да чуя за тях. Вярно е това, че и аз пораснах и някак музиката им вече ми се струваше леко по детски, но не съм спирала да ги харесвам и да ги защитавам, макар и не колкото преди.
И ето те се връщат с този клип, от който крайниците ми направо настръхват, макар и песента да не е много по моя вкус, внушението е умопомрачително. И чак ме кара да се замисля за собственото си поведение, за всички тези банери за Иракли и медиците в Либия, които съм сложила, за които всъщност нищо друго не правя, освен да слагам разни линкове към техните страници и какво?! С какво помага това на Иракли да спре багерите, или медиците какво ги топли, че аз се разнасях с някакви лентички по якето седмица-две? Гади ми се от това бездействие, а сама не знам какво да направя, всъщност цяла една държава не знае какво да направи, освен нелепото да предложат медиците за евродепутати (?!), та камо ли аз да зная...
Започвам да се замислям дали е удачно да продължавам с тази професия (мисля да кандидатствам архитектура, за тези които не знаят), след като ненавиждам разрушаването на природата по този нелеп начин. След като така се наострих само като видях, че на такова нереално място като Иракли искат да построят поредния комплекс от хотели. Всъщност на къде съм тръгнала...



Linkin Park - What I`ve Done

Няма коментари:

Публикуване на коментар