18 април 2007 г.

Студ скова земята...

Поредната нощ в която решавам задачи... дотегна ми, искам да се сгуша в леглото със "За кого бие камбаната" (да още не съм я прочела, чак аз се нервя!) и да заспя на време, така че утре да не ми се спи.
Самотно ми е, толкова е тихо и ужасно студено, нехарактерно за април... Всъщност на мен все ми е студено. Сещам се за онзи път, когато въобще не ми пукаше, че ми е студено, толкова, че на другия ден се разболях, но все пак беше хубаво. Когато ме прегърна да ме стопли, не знам какво целеше тогава, или какво - сега, но знам, че беше хубаво и толкова. Много хубаво. Оттогава заобичах мъгливото време, представете си!
Отношенията ми с хората са ужасно объркани. Ето например преди година и нещо един приятел ми каза такава обида, че още помня как изгарях от желание да го ударя и сега... сега ми честити рождения ден и казва, че иска да ме види?! И същия този човек, който след като си беше тръгнал, най-неочаквано се върна в ледената стая, ей така без нищо и седна до мен, сега ме подминава, сякаш ме няма, пак ей така, без нищо... Не разбирам, къде греша? Знам, че го повтарям често, но така и не можах да намеря отговор, а ме измъчва ужасно.
Скоро тримата ми най-близки приятели от училище няма да ги има цели три седмици и се чувствам толкова ужасно, че няма да ги видя толкова дълго, а на тях въобще не им пука, а щом на тях не им пука... егати. Уморих се все да изслушвам, а да няма на кого да кажа колко ми е самотно. Както казва Сис мрЪн и точка, край на дневната порция овнешко мрънкане :Р

4 коментара:

  1. Така си мислиш. Ако знаеш колко ще ми липсват разговорите с теб. Не знам дали на ония двете ще им липсваш, но знам че на мен определено да. Ще ми се да напиша още нещо по-убедително, но закъснявам за среща. Като се прибера обещавам да довърша...

    ОтговорИзтриване
  2. ...така...
    Преди бързах доста, та чак сега прочетох поста като хората. Защо си мислиш, че не ни пука. Мисля, че отдавна трябва да си свикнала с мисълта, че ми пука за теб. Все пак ти си един от малкото хора, които са излушвали жалките ми словоизлияния и проблеми.
    Обещавам, че ще си един от хората, на които ще се обаждам възможно най-често ;)
    Освен това как няма да ти е писнало да излушваш. Колко пъти съм се опитвал аз да съм на твоето място, но ти не си искала? Не може ли поне един път ти да ми споделиш всичко, което те притеснява? Аз също мога да изслушвам. Какво толкова те притеснява. Просто един път влизаш в кю-то и ми казваш всичко, което те измъчва. Без заобикалки и отбиване на темата.
    Айде прекалих с мъмренето (по овнешки). И накрая искам да те уверя, че найстина ще ми липсваш през тези 3 седмици...

    ОтговорИзтриване
  3. Знаех, че ще реагираш така бурно, но се почувствах страхотно след като прочетох коментара ти. На мен със сигурност ще ми липсвате повече (започнах малко за звуча като влюбените от филмите, които постоянно спореха кой пръв да затвори телефона, ужас), за това си изкарайте хубаво за четирима и гледайте да се върнете по-скоро вече професионални бояджии :Р И пазете Бела да не върши глупости :РРРрррРРР

    ОтговорИзтриване
  4. Не, не си права. Ти ще ни липсваш повече (все пак ние сме трима) :P

    ОтговорИзтриване