29 април 2007 г.

Столична

Нямам сили да говоря за това, което се случи на пробния изпит, знам само, че за всичко аз съм си виновна и дори и да искам да стоваря вината върху някого, не бих могла. Сама се провалих, остава само да видя колко точно...
Ще ми се да разкажа колко страхотно си изкарах иначе, без да броим изпита, колко страхотни хора учат във ВСУ "Любен Каравелов" и колко много ми хареса там. Но честно казано и за това нямам сили. Ще кажа само, че съм ужасно изненадана от :
  • това колко вкусна е наистина пицата с ананас;
  • колко всеотдайни са студентите в общежитията и как страхотно си живеят там;
  • колко хубав град се оказа Търново и как европейски стои някак;
  • от това колко зрели се оказаха някои мои приятелки в такъв момент;
  • и не на последно място от това, че може да ми хареса в София и то в "Овча купел" 2 (нищо лично, много приятен квартал :Р)
Изненадах се и от това, че не се радвам, че се прибрах вкъщи, а толкова много обичам Търново... Странни работи се случват. Ще ми се сега да мога да се хвана в ръце и да си взема поука от цялата работа, но истината е, че не мога. Истината е, че положих толкова много усилия и пак нищо не направих, а как да постъпя тогава?! И защо да не може да изкарам 6 на изпита, какво ми има, все някой ще го направи, защо да не съм аз!
И за финал слагам няколко снимки, които направих не точно на София, а по-скоро на покрайнините й.



Това е гледката, която се вижда от ЖП-линията до "Любен Каравелов"



И нощна София гледана от общежитията

3 коментара:

  1. Аааа, ама нали не те кефеше песента :Р Защо си откраднала заглавието тогава? :) Сега ще гледам да ти разясня на кратко защо НЕ можеш да изкараш 6 на изпита. Защото в София има твърде много връзкарчета, на които мама и тати са им архитектечета и няма как да не ги приемат. Можеш само да се надяваш, че в твоя набор ще има по-малко пръкнали се връзкарчета.

    Погледни от добрата страна на нещата, след време на внуците си ще разказваш не колко си имала на пробния си изпит по математика (защото те толкова и ще те слушат), а с какви пичове сте се сваляли из общежитията. Така че... дано оценката е положителна, а пък другото не е важно.

    ОтговорИзтриване
  2. аз какво ти казах ;)) неслучайно обичам софия.

    иначе съм ти споменавала как стоят нещата в университета, за който се гласиш...

    CarreraGT е прав/а.
    в края на крайщата - нищо не се случва случайно. моето ангелското го приеха архитектура във варна и сега дори не иска да си помисля за София (и тя искаше да учи там)

    ОтговорИзтриване
  3. Честно да си призная и аз бих убила да уча във Варна, въобще не съм умряла за София, напротив, никак не я харесвам даже, но явно "твоето ангелското" е в състояние да плати безбожните такси в Свободния университет, които ме спират да кандидатствам там. Иначе кой не би искал да учи във Варна?!

    ОтговорИзтриване