17 януари 2007 г.

След усилено мислене...

Ръкавицата ми бе хвърлена :)
Сериозно се замислих дали има смисъл да пиша какво не знаят хората, които четат блогът ми за мен, защото не съм сигурна дали изобщо знаят нещо. Но се реших да пиша, спешъл благодарности на Green_Blood ;P

  • От 12-годишна съм влюбена в един пилот от Формула 1 - Джанкарло Фисикела и така и още не ми е минало. Той ми е олицетворението за мъж от ранните детски години :) Пък и е толкова лесно да си влюбен в някого, когато няма как да те разочарова, просто защото никога не си го познавал.
  • Обичам да стоя на тъмно - не знам защо, но се чувствам по-сигурна. Някой път сестра ми страшно се учудва като влиза в стаята и е адски тъмно, а аз си седя на РС-то и слушам музика. Не знам защо е така, но ми действа много успокояващо, особено ако денят ми е бил ужасно натоварен, както са всички напоследък.
  • Детската ми мечта е да стана най-добрата жена-барабанист в света :Р Много скромно, нали? Евентуално може и най-добрия барабанист на света. Много съм запалена на тема барабани, но за жалост така и не мога да свиря, но всичко свързано с тях, направо ме побърква от радост.
  • Иска ми се да участвам в някакво шоу от рода на "Star Academy" или "Music Idol" просто за да си докажа, че поне в пеенето ме бива, но така и не ми стиска... Пък и никога няма кастинги в моя град (не е ли достатъчно голямо Велико Търново, че трябва да има само в Русе?!) но си обещавам, ако ме приемат и догодина, ако снимат такова шоу тогава, ще се пробвам ;)
  • Много обичам да ходя пеш - много ми харесва, особено, когато отивам на уроци, защото имам време да помисля, да послушам музика на плеъра и изобщо да си мисля за неща, за които така и не ми остава време. Особено много си обичам улицата от училище до вкъщи, защото така или иначе си я вървя всеки ден и имам чувството, ме едва ли не всяка плочка от тротоара е попила мислите ми от 5 години насам. Много е приятно :)
За това се сещам в момента, някой може и да ги знае тези неща, но просто нищо друго не ми идва на ум. Аз искам да измъча nins и CarreraGT да кажат своите пет неща ;)

1 коментар:

  1. Не мога да разбера, защо щом имаш голямо желание да свириш на барабани не започнеш? Аз първият път когато седнах пред сет, не знаех какво да правя, но мерак... после си купих собствени, отново не знаех какво да правя.. сам се учих, гледах клипове, слушах песни и се мъчех да докарам ритъма.. така 4-5 години ;) е вече имам възможност и ходя на уроци. И най-после знам какво правя.. доставя ми голямо удоволствие. Съвета ми е, ако искаш нещо ама наистина, ти ще го постигнеш :) Давай и да не ти пука!

    ОтговорИзтриване