1 януари 2007 г.

Една щастлива 2007 година!

Това ви пожелавам, това пожелавам и на себе си, защото честно казано ми писна все да не ми върви. Пожелавам си и да ме приемат успешно в УАСГ и колегите, че иначе адски ще ми липсват :Р
Някак този път неусетно изпратихме старата и посрещнахме новата година, може би поради факта, че така и не се разбрахме чий часовник е верен и гръмнах шампанското малко на усет. Но важното е, че аз го гръмнах, с което много се гордея! Гордея се и с баницата, която за жалост се оказа леко сурова отвътре и опърлена отвън, но като за първи опит става :) , както и с невероятния маратон по миене на чинии, който издържах, макар и с чужда помощ.
Стискането на палци май не свърши голяма работа, защото в крайна сметка почти всичко се прецака, ама късмет, какво да го правиш! Честно казано не си представях нещата по този начин и съм ужасно разочарована, защото тази Нова година ми сгравяше сърцето по време на курсовете още от 26-ти. Помъчих се да направя нещо за себе си, а не само да стоя и да се оплаквам, но и това не стана и вече не знам какво да правя.
Като цяло ми е адски обидно, че мъжете в България чакат жените да им сервират и отсервирват и изобщо да се изявяват като прислужници , докато те стоят пред телевизора. Дори и тези "мъже" да са на по 18 години. Крайно ми е обидно.
Така и не можа да се получи както трябва, явно сме прекалено различни, а всъщност толкова много ми се искаше да стане. Едни от малкото забавни моменти бяха пиянските изпълнения на Анито, която става неочаквано любвеобилна, когато под пийне :) Но нали си е наш човек, не я оставихме много да се излага (дано не помни нищо, че...лошо, много лошо).
Разочаровах се и от хлапето, което, смятам, е вече крайно време да забравя, но сякаш напук се получава точно обратното... и колко ми е криво за скапания танц, иска ми се да бях успяла да се измъкна.
Това беше поредния провал в опитите ми да намеря хора, с които наистина да изкарвам приятно и лошото е, че вече не знам какво да правя. А още по-лошото е, че вече няма мисъл, която да ме спасява от тия странни същества от курса и от ставането рано и изобщо от всичко гадно. Няма я и вярата, че знача нещо повече за хлапето, защото то се оказа просто едно дете.
И така, да ни е честита новата 2007 година, да ни зарадва с повече късмет и повече добри новини, да ни е честито и влизането в Европейския съюз, дано и то да ни зарадва с нещо!

П.С. И не на последно място : СВОБОДА ЗА БЪЛГАРСКИТЕ МЕДИЦИ В ЛИБИЯ!

1 коментар:

  1. Мда... Тая ми беше най-шантавата Нова година. Тя стартира и още куп събирания в къщата на баба! :) Ех спомени... :)

    ОтговорИзтриване