31 октомври 2006 г.

Напоследък

Случват се странни работи - вчера един човек ми падна много в очите, а днес друг се издигна и сега се хващам, че само в разстояние от 2-3 месеца, съм променяла коренно мнението си за първия поне 4 пъти. За сега...
Този уикенд разбрах също и, че приятелите са ГОЛЯМО нещо, дори и да не са ти чак толкова близки приятели. Важното е да се чувстваш добре с тях и всичко се променя на 100 градуса - визирам ходенето до Русе.
Уикендът ми беше кошмарен, но не искам да говоря за него. Най-лошото е, че кошмарът ще се повтаря всеки уикенд. Не знам дали ще издържа, не знам и дали си струва, но вече няма връщане назад... мамка му! Затова сега си се радвам на приятелите и приятната обстановка, пък събота ще му мисля...
Разочаровах се много от "Алхимикът", напомня ми "Петата планина", но само кофти чертите в нея. Смятам, че е твърде наблъскана с "мъдрости", които обаче не казват нищо ново... все пак като цяло не е лоша, но определено не е това, което очаквах.
И като завършек, честит Хелуин на всички празнуващи, ужасно много ми се празнува, но отново за жалост няма с кого, така че наваксайте и заради мен. И наздраве!

Няма коментари:

Публикуване на коментар