25 юли 2006 г.

I Hate Myself and Want to Die...

Жалко, че не съм я слушала тази песен. Жалко и, че не разбрах нищо от текста й. Но това си е съвсем нормално, щом става въпрос за текст на Nirvana...
Всъщност аз не мразя себе си, по простата причина, че мразя е доста силна дума. Но пък определено не се харесвам. Не, не искам пластична операция, липосукция или ботокс в челото, макар, че не е лоша идея. Не става въпрос (само) за външния вид, а за мен самата, за мен цялата. Нали някой беше казал "Трябва да обикнеш себе си, за да те обикнат и другите" или нещо от сорта. В такъв случай не е случайно, че нямам много приятели.
Няма как да не се запитам защо никога не съм доволна от това, което правя, от това как изглеждам, или дори от това каква съм всъщност. Обичам да се правя на другите, харесвам другите, взимам пример от тях, а не харесвам себе си. Защо винаги съм искала да подражавам на останалите хора? Защо винаги те са ми изглеждали много по-истински от самата мен? Винаги съм смятала, че съм човек, който знае какво иска, човек с характер и собствен стил, а изведнъж се оказва, че не е особено вярно. Май всъщност моя стил е съвкупност от този на другите.
Все търся одобрението на другите, дори и да не си го признавам, а си мислех, че не съм такава. Искам чуждото, старая се да имам чуждото, а скоро и то ми омръзва и пак и пак...
Защо толкова не мога да понасям себе си? Защо харесвам повече другите и това, което те правят? Защо никога не съм доволна от собствените си усилия и резултати и искам да съм друга. Коренно различна. И щом знам каква искам да съм, защо не мога да бъда?
Не, аз не завиждам на никого, просто се възхищавам на хора, които познават себе си и се харесват. На тези, които знаят какви искат да бъдат и не се интересуват от околните. На тези, които не ги е страх да покажат самите себе си. На уверените. Защото мен ме е страх, страх ме е от това, че не мога да променя това, в което съм се превърнала. Не харесвам страхливката, която дори не обича себе си. Дано наистина оправданието, че не съм открила това, което търся е истина и всъщност знам коя съм и какво харесвам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар