10 юли 2006 г.

Grazie squadra azzurra!

Най-после! Доживях да го видя с очите си. Откак се помня съм привърженик на италианския отбор, въпреки ужасните им провали на световни и европейски първенства. Въпреки твърденията, че играта им е сред най-ужасните, въпреки твърденията, че всички жени са за Италия, заради красивите футболисти (кои по-точно са тези "красиви" футболисти, ще ми каже ли някой?!), въпреки мнението, че са стигнали до световното тази година на чист късмет. Въпреки всичко.

И най-после, когато най-малко очаквах Канаваро и компания направо скриха топката на всички. Наистина никога преди не съм ги виждала в по-добра форма и досега не са играли толкова офанзивно, но дори не предполагах, че може да стигнат до осмина финали, още повече да станат СВЕТОВНИ ШАМПИОНИ!

Но за щастие съм грешала и все още не мога да повярвам, че са шампиони! Това със сигурност е световното, което ще помня доста дълго, заради невероятния отбор, невероятната игра и неочакваната купа. Дано на европейското представянето да бъде не по-лошо от сега, но каквото и да стане аз пак ще си викам за Италия.

Forza Italia!

Няма коментари:

Публикуване на коментар