30 юли 2008 г.

The Sims 2

Отдавна си инсталирах тази игра. И оттогава направо я обожавам, особено след като се сдобих и с Интернет и всички готини мебели и други производни от всевъзможни сайтове. Даже скоро си инсталирах и приложението The Sims 2 University, което не се оказа много инстересно, но за това пък ми осигури китари и барабани, за които аз си мечтаех от самото начало. И всичко беше перфектно, докато онзи ден, прибавяйки нови мебели към играта, не се прецака всичко. Играта просто не иска да се зареди и толкова. Опитах какво ли не - трих малко от смъкнатите неща - нищо, изтрих ги всички - тръгва. Изтрих University - пак не тръгва. Въобще ми иде да я затрия цялата от лицето на земята. А като си спомням колко мрънках в София, че ми се играе на Sims... Иде ми да я преинсталирам цялата!

Няма коментари:

Публикуване на коментар