13 септември 2007 г.

Велико Търново мрази София!

Аз съм възпитан човек. Никога не съм си хвърляла боклуците по улицата, пресичам (почти) винаги на зелено, винаги благодаря или се извинявам когато е необходимо... И уважавам възрастните хора. Е поне до онзи момент, в който един достолепен, възрастен господин не започна да задява сестра ми и мен на улицата. А ако ми беше останало някакво уважение, то след вчерашната случка в софийски трамвай, и то се изпари. Уважавам възрастните хора, помагала съм да пресичат улицата, правя им място в автобус, но не могат да разчитат, че винаги ще съм нащрек и ще скачам не секундата. Във въпросния тролей, бях ошашавена, заета да гледам на коя спирка трябва да слезем, защото пътувам за втори път с него и въобще не бях сигурна дали ще се оправя. Та безкрайно изморена след трите часа с автобуса и втренчена къде спираме не съм забелязала как една възрастна жена се е качила и е седнала зад нас с Аника. Но въпросната жена, въпреки, че имаше къде да седне възнегодува, че и ние сме седнали. Е АЗ КАТО СЪМ НА 19 НЕ ЗАСЛУЖАВАМ ДА СЕДНА В АВТОБУС ЛИ? Нима това е грях, дори когато има място за всички?! Та наложи се да ни обсъдят с всички по-възрастни хора в тролея и да кажат колко сме невъзпитани. Това добре и наркоманка са ме изкарвали, така че някак си го преглътнах, но в момента, в който един също възрастен мъж, който си беше седнал удобно и на когото до този момент аз искрено съчувствах, че му се налага да използва бастун избълва жлъчното "Болярки, за това не стават...", направо ми идеше да псувам до припадък. Е да има да вземаш приятелю, ТИ НЕ СТАВАШ! Ти и тъпият ви диалект, който ми лази по нервите. Не се казва "От дека сте?". Не живеем през хиляда осемстотин седемдесет и някоя си... Първо се научи да говориш правилно и тогава смей да ме обиждаш. А това, че си озлобен заради ниската си пенсия или личните си проблеми, няма защо да си изкарваш на мен! Така че от днес не уважавам старите хора(освен бабите ми и дядовците ми), щом те ще се отнасят така с мен и аз мисля да направя същото. Като съм тинейджър, това не означава че съм отрепка. И повече няма да съм добра, защото само си патя.

Няма коментари:

Публикуване на коментар