22 декември 2006 г.

Коледен дух

За разлика от други години тази нещо ми е изчезнало коледното настроение - не ми се занимава с украса, с планиране на разни неща за празниците и тем подобни, които всяка година ме занимават още от 18-19 декември. Нещо не ми е празнично, ама никак. И не, не е заради липсата на сняг (и без това въобще не го обичам), а просто... и аз не знам. Може би е затова, че вече цяла седмица съм болна и не мога да се оправя, или това, че цялата ми ваканция е заета от курсове и не ми е никак празнично.
И все пак адски много ми липсват Коледите от детството ми - на село, с преспите сняг (като дете не го мразех, какъв парадокс), бумтящата печка, елхата, която сме избрали аз и братовчед ми и, от която цялата стая ухае на смола... Имаше я и магията и очакването, че нещо хубаво и неочаквано ще се случи. Липсва ми и гледането на детски коледни филмчета със сладките на баба пред телевизора. Леле как ми липсва всичко това.
Надявам се поне Нова година да мога да си празнувам както трябва, но като си знам брилянтния късмет... ще имам нужда от голямо стискане на палци!

Няма коментари:

Публикуване на коментар