5 декември 2006 г.

Светлината вали...

Вчера учителката ми по български език и литература ми подари специално една своя книжка с поезия. И със специално посвещение :Р Досега бях чувала нейни стихове, но тази малка зелена книжка с доста странен формат, дори успя да ме разплаче. Опитах се да избера само едно стихотворение, което да сложа тук и се оказа че е толкова трудно, та го избирам вече втори ден. И се спрях на това, защото емоциите точно в момента са ми болезненено познати:

Утре ще дойде след малко,
след още две-три цигари,
след няколко стиха в тетрадката,
които нощта разтварят.
Ще се промъкне неясно
сред клоните на липите
и уж съвсем безучастно
ще наблюдава звездите.
Ще разбухлати небрежно
нощните спящи облаци,
ще се усмихне нежно
на месеца в моя прозорец
и... ще събуди слънцето -
да духне звездните свещи
и да търкулне деня,
който със теб ще ме срещне.

Незабравка Апостолова

1 коментар:

  1. Натегачка!!! И вземи да ми оправиш мизерният линк щото "Питайте" е на 5 седмици, а ми трябват линкове !! :)

    ОтговорИзтриване