12 декември 2006 г.

Танци

Запалих се още откакто гледах за пръв път Dirty Dancing - Havana Nights (мммм жесток филм). Безкрайно много ми харесаха танците, музиката - с две думи вдъхнових се и бях на косъм да се запиша на танци. Е, не чак на косъм, но все пак ми мина през ума.
Понеже един приятел тренира спортни танци, ми се случи наскоро да го гледам няколко пъти и тази ми идея пак се възвърна. Дори на няколко пъти да стана от пейката, на която бях седнала, и да им покажа как се прави ;Р Само дето те са доста по-добри, но както и да е...
Освен това бях хвърлила око и на един друг филм - Step up, който между другото току що изгледах, и вече идеята за танците сериозно ми човърка мозъчната кора. Само да не бях толкова спъната, щеше да бъде къде къде по-лесно... :(((
Както и да е и без това не ми остава почти никакво време от ходене на тъпи курсове и от решаване на задачи, но все пак ужасно много ми се иска ей така просто да опитам. Друг е въпросът, че същият този приятел ми предложи да ме научи на нещо, а аз от страх да не се изложа отказах, но... това са подробности. Дано пак ми се отдаде скоро такава възможност...


Няма коментари:

Публикуване на коментар