21 ноември 2006 г.

ТОЙ или големите ми разочарования относно мъжете

Кога мъжете започват да се държат като зрели хора:

а) На 20.
б) На 30.
в) На 40.
г) Никога.

... все повече започвам да се уверявам, че верният отговор е никога, поне по мои наблюдения (ако някой има различна информация, нека да изложи доказателства :) )
И изобщо мъжете могат да бъдат адски заблудени. Как може въобще да не разбират от намеци, а трябва всичко да им се казва в прав текст, без грам двусмислица. И освен това когато им показваш явна заинтересованост, те да я тълкуват като породена от състрадание, а когато си просто учтива с тях, те веднага да те атакуват с явни свалки. ИМА РАЗЛИКА МЕЖДУ УЧТИВОСТ И СИМПАТИИ!
Та, къде отидоха истинските мъже, питам аз?! Къде отидоха силните, независими и зрели индивиди от мъжки пол и какви по дяволите са тия женчовци, които ги заместиха! И каквото и да казвате не го възприемам аз това мъжете да си слагат гланц за устни и да си лакират ноктите... дори аз не си лакирам ноктите!
Безкрайно съм разочарована, рицар на бял кон, да да, а пък аз съм Пепеляшка...

2 коментара:

  1. Zaebi gi vsi4ki, deto ne struvat. Pove4eto muje naistina sa bokluci ili se pravqt na takiva za pred priqtelite i t.n. Samo ne si habi nervi, za6toto zagubeni nervi ne mogat da se vurnat, nali znae6 :)

    ОтговорИзтриване
  2. Така си е, ужасно си права, но явно аз (както и всички жени) си падаме малко мазохистки. :)

    ОтговорИзтриване