5 август 2011 г.

Телефонните премеждия на един инженер

Проклинам деня, в който ми дойде идеята да си купя нов телефон!
Лошото е, че и да го кълна и да не го кълна, старото ми Сони чукна 5 години и няма накъде - трябва да се сменя. Батерията ми пада доста по-бързо отпреди, особено с моите едночасови тиради по телефона, а и копчетата вече не са първа младост. Та си викам : време е за промяна! И задуха вятъра на промяната...
Баси тоя вятър! Тук е необходимо да обясня за хората, които не ме познават особено, че като всяка жена винаги съм си падала по сравнително лъскави (тоест скъпи, а не лъщящи, блякс) неща. Та трескаво отворих два-три сайта и след като последователно се влюбвах в и разлюбвах почти всички телефони Sony Ericsson XPERIA и по-новите модели на HTC тотално се бях отказала да се занимавам със смартфони, поне докато не събера крупната сума от 1000лв и не я прежаля за нещо толкова тъпо, като телефон.
Дотук добре, но не щеш ли попаднах на Vivaz Pro който ми е стара любов, и като видях доста свалената му цена спрямо миналата година си казах: "Тоя ще да е!"
Да, ама не. Оказа се, че понеже телефона е "стар" (от 2010), го няма почти никъде - тоест само в 12 магазина Германос от 140 такива в цяла България. Найс! И не мога нито да го видя на живо, нито да му погаля страхотната клавиатура - нищо!!! Не и ако не обещая да си го купя. А как да знам дали искам да го купя, като не мога да го видя? Въобще омагьосана тъпня. След дълги увещавания от страна на една мацка в Германос, че Симбиън е ебаси тъпата операционна система (което аз вече знаех, ама какво да се прави, Vivaz-а си беше твърде хубав) решавам, че не ми трябва телефон със Symbian, а ще се хвърлям на дълбокото с Android. ХубусТ! В последствие заключих, че Wildfire S е новата ми любов и толкоз! Пък и беше доста евтин като за смартфон - въобще идеалка! За щастие той не се класифицираше като "стар" телефон та успях да го зърна и дори да го пипна, представете си! Беше любов от пръв поглед! Втурвам се още на другия ден в магазина с бясна скорост, дори успяват да ми намерят черния вариант на HTC-то, което си е ехееее и вече усещам как ще си го разцъквам цяла вечер, когато от продавачката идва ужасяващото: "Обаче трябва да ви предупредя нещо!". И се изля една тирада относно тъпия Android, който видиш ли (доколкото разбрах)си се ъпгрейдва, когато и както му скимне и ако нямаш тарифен план с нет, направо жална ти майка. Доплака ми се, честно!
Отивам удърно бързо до МенТел да се договорим за някакъв нет и те ми сервират смешката, че срещу "скромните" 15лв. (та тя цялата ми такса е 10лв!)на месец имам право на 500Mb o_O ?!?!?!?! При положение, че при Globul за пет лева допълнително към който и да е тарифен план получаваш неограничен Интернет! Комици!
Та наведох жално главата, и си се прибрах без Wildfire вкъщи... и не ща да виждам смартфони или какви да е фони, докато не си осмислят цените тия смешници.

Няма коментари:

Публикуване на коментар