4 ноември 2007 г.

Стачката

Отдавна исках да напиша нещо за стачката на учителите. Прекалено отдавна, толкова отдавна, че вече мислите ми по темата, започнаха да събират прах и сега са ми малко изветрели. Но ще го кажа с две думи : Свалям шапка не всички учители, които се вдигнаха, без страх от това да загубят, макар и зле платената, си работа. Евала им, че не само стояха и се оплакваха, като всички нас, останалите, а защитиха правата си с всички сили, макар и останалата част задръстени и озлобени граждани да бяха твърдо срещу тях и да ги оплюваха, да им се подиграваха на "наглостта" всеки божи ден. Макар онази шопкиня, по случайност преподавателка в университета ми, да смята, че шофьорите на автобуси, заслужават по-висока заплата от учителите, защото в София всичко е криво и всичко е наопаки, аз съм с двете ръце "ЗА" и ги подкрепям напълно. Въпреки че всичко вече приключи и то доста трагично, въпреки че подигравката с учителите да беше пълна, смятам, че това, което те направиха не го може всеки и заслужава огромно уважение. Защото който иска промяна, трябва да се бори за нея, кой както може...

Няма коментари:

Публикуване на коментар