19 януари 2014 г.

Мебели в средиземноморски стил

Още преди доста време сестра ми ми препоръча да разгледам сайтът vivre.bg, понеже имало много интересни мебели и често правели големи намаления. Беше права - харесах си стотици неща още от първото разглеждане, в резултат на което си поръчах тюркоазено сини кувертюри за диваните в квартирата (естествено, че тюркоазени, какви други). Но освен тях имаше и доста други страхотни неща, които за съжаление ще трябва да почакат едни по-добри финансови времена. Напоследък, след изкуствените пластмасови и ламинирани мебели, жадувам за натурални и естествени материали, които се срещат все по-рядко. Затова реших да ви покажа тези мебели от дърво, които със сигурност след време ще красят моята любима воденица във Ветринци, чиито снимки бях публикувала преди.
























1 коментар:

  1. Поздравления за невероятните мебели,които ни показвате.До сега не бях запозната какво точно представлява средиземноморският стил, но гледайки тези мебели, вече ми е един от любимите.Всичко е много нежно и изпипано, без прекален блясък,което придава топлина на мебелите.Определено ще взема нещо за вилата,където ще си пасне към интериора, който сме избрали и там.Столчето е невероятно.

    ОтговорИзтриване