12 август 2012 г.

Знаци

Преди малко гледах един филм по телевизията (което всъщност ми се случва доста рядко, понеже по принцип дават големи простотии). За "Fools Rush" става въпрос - с Матю Пери и Салма Хайек. Доста добър романтичен филм между другото, става за гледане. Та интересното в него бе теорията, че ако се чувстваме объркани, ако загубим пътя си и се чудим накъде да тръгнем просто трябва да се огледаме за знаците, които ни се дават отгоре, и те ще ни подскажат какво трябва да направим. Естествено и във филма стана така, но няма да издавам още подробности, ако някой е решил да го гледа.
Снимка :  http://www.nursinghomepro.com/
И се замислих колко ли би било хубаво наистина да имаше такива знаци, които да ни казваха : "Не, този човек не е за теб, не се занимавай с него" или пък "Да, естествено че това е най-добрата професия за теб, ще печелиш купища пари без да си мърдаш пръста" и дори " Трябва да живееш тук, защото един ден (след още някой друг знак отгоре естествено) ще срещнеш човека за когото ще се омъжиш/ожениш, ще си народите купища деца и... блаа... сещате се как свършва историята.
Не знам, но или аз съм супер сляпа, или досега не ми се е случвало да получавам сигнали отгоре, освен когато преди дипломната ми защита черна котка ми мина път и естествено всичко беше пълен шок и ужас. Но дори тогава нямах голям избор - не можех да се прибера и да се скрия под леглото с плюшено мече в ръка, да чакам да дойде по-добър момент в който да се явя пред комисията и да им обясня, че видиш ли, не съм отишла преди това, защото съм получила знак от звездите, че не му е сега момента да го правя.
И все пак колко по-лесно би било да имаше кой да ни напътства и да знае кое би било най-добре за нас и да ни го подсказва дискретно, като детска игра със загадки и пъзели, такива каквито си правехме с братовчед ми като малки, когато бяхме на село...

Няма коментари:

Публикуване на коментар