28 март 2012 г.

Малко нововъведения

Смених си скина! Йей! Имах нужда от промяна на блога, че нещо е гига зациклил в скучни теми, непосещаван от никого. По случая ще споделя, че в момента сама си правя новата картинка, която ще ми е фон на блога. True story! Тъпото е, че тъпия Блогър има проблем със зареждането на малко по-сложни графики, та да видим дали ще я подкарам. Но по принцип я взаимствам от тази снимчица тук.
by: Craig Wall
И като подхванах темата за снимките - напоследък съм супер вманиачена в Photoshop. Силно се надявам след всички уроци-колажи- манипулации-на-снимки и подобни, да стана по-добра, защото ми е голяма страст. Винаги съм искала да мога да създавам нереални картини, но определено рисуването не е за мен. Значи това трябва да е начина :)
Последно ще се похваля, че нон-стоп играем федербал със съквартирантката ми, дори си имаме професионални ракети за бадминтон! От цялата тази работа Photoshop-федербал, федербал-Photoshop само дипломната ми работа страда, но силно се надявам да се взема в ръце в скоро време.
Така че ако някой знае готин сайт за уроци за Photoshop - тук е мястото да го сподели :)

4 коментара:

  1. Тенкю :) Фона е още в процес на обработка.

    ОтговорИзтриване
  2. На мен баш фона ми харесва :) Блогър май нещо не ти харесва аватара, не го показва, може да е заради алкохола :P

    ОтговорИзтриване
  3. Фонът ще си е този, но ще сложа още това-онова, че малко е голичко.
    Пък аватара - аз си го виждам, то другото не е важно :Р

    ОтговорИзтриване