6 юни 2009 г.

Като се замисля за Италия...

В отговор на Carrer, трябва да кажа, че не съм сигурна дали Италия ми е любимата държава. Може да се поспори между нея и Куба например. Или който и да е друг карибски остров... Но все пак Италия си е Италия! Сещам се за страхотни сгради, за неприлично бялата Миланската катедрала, за сирене, море, вино, романтика, невероятно готиния език, от който направо ми се подкосяват краката... И невероятно готините мъже естествено кой от кой по-кавалери.
Иначе и да видя Куба ми е голям мерак с нейните шантаво оцветени къщи, безграничен мързел на жителите, които по цял ден свирят на нещо си и танцуват (ако се съди по филма Dirty Dancing - Havana nights) и невероятно горещите нощи на някой плаж с някой невероятно горещ тип... И страхотните супер интимни танци, които не смущават никого... Единственото гадно нещо на Куба, е че там мъжете са негри, а пък аз си падам малко расист... Ама няма пълно щастие :)

1 коментар: